poniedziałek, 11 listopada 2013

Jak ratowałam świat od zagłady

Niedaleko mojego domu jest sklep, który ma w logo czerwonego robala w czarne kropki. I w owym sklepie ukazały się w sprzedaży piękne storczyki. Masło maślane -  storczyki są piękne i już. Czy ktoś kiedyś widział brzydkiego? Mniejsza z tym. 
Jestem w tym sklepie codziennie i z dnia na dzień widziałam jak stroczyki marnieją. Po kilku dniach przeceniono je. Po następnych kilku dniach ponownie przeceniono. Wyglądały mizernie. Po bujnych kwiatach nie było już śladu - sterczały gołe badyle. A liście wyglądały jak ścierki. Nawet zwięrząt bym nimi nie nakarmiła. 
I wiecie co? Za groszowe pieniądze stałam się posiadaczką takiego kwiata. Przygarnęłam zdechlaka pod mój dach i postanowiłam dać mu szansę.  Dostał nową ziemię, osobiste miejsce na parapecie 
i odstałą wodę. Podobno z kwiatami trzeba rozmawiać. No więc nawijałam do niego jak ta goopia:
- weź się w garść kochany, bo jak nie to Cię wypierdzielę.
 Zabiegi pielęgnacyjne i siła persfazji przyniosły skutek. Ja i mój storczyk odnieśliśmy skukces. Już zawsze będziemy razem (bleeee, ale to przaśne hi hi hi).
Poniżej zdjęcie, ale nie wspólne :)







KONIEC 

4 komentarze:

  1. Jaki on piękny i ile tego kwiecia się na nim pojawiło- wygląda zjawiskowo:-) U mnie w domu też jest takie "sanatorium" dla niechcianych i zabiedzonych roślinek. Tym sposobem z roślinek, których nikt już nie chciał mam całkiem spory gąszcz:-)Kocham wszystkie zielone listki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!!! Takie uratowane są najwspanialsze jakby się odwdzięczały... Ale to był raczej szantaż niż rozmowa hihihi. Działa sprawdziłam też zawsze swoje straszę jak im się rosnąć odechciewa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwdzięczył Ci sie pięknymi kwiatami. Ja ich nie lubię, bo w każdym domu można je zobaczyć. Przejadły mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. I posłuchał jak widzę. Moje przekwitły i wypuszczają nowe pędy kwiatowe.
    Jak zakwitną będę nie tylko podlewać ale i mówic do nich skoro to pomaga.U mnie kwitną grudniki.

    OdpowiedzUsuń