niedziela, 7 grudnia 2014

Chusta Rainbow #2

Dziś przedstawię Wam chustę, w której opis kolorów może być 
z lekka długawy. 
A więc kolory chusty to:
- pomarańczowy taki jesienny lekko podgnity hi hi
- wrzosowy ciemny, dojrzały
- limonka z jasnej do ciemnej
- morski ciemny przechodzący w turkus
- żółty ciemny - odrobinka


Zdjęcia zrobiłam na balkonie, lecz to niewiele dało, bo ciemno dziś bardzo. Starałam się pokazać kolory jak najbardziej rzeczywiste, hmm wyszło jak zwykle. Nie użyłam lampy błyskowej, bo ona czasami więcej psuje niż pomaga. Stąd też moje szczegółowe opisanie kolorów.



Wymiary chusty:
- górny najdłuższy bok ma ok 190 cm
- dwa krótsze boki mają po ok. 140 cm





blokowanie - kliknij w zdjęcie 











Pozdrawiam 
Jola

8 komentarzy:

  1. Kolory bardzo energetyczne,podoba mi się:).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :-) Cudne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ,piękna i kolory boskie.Pozdrawiam bardzo cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta ma cudowne kolory w sam raz na zimę, na pewno ożywi nie jedną stylizację :)
    Ps. zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna chusta. Co to za włóczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal machnęłam z Alize Angora Gold BD. Nie wiem jaki ma numerek, bo banderoli już nie mam, a moteczek capnęłam z półki w e-dziewiarce. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękne kolory, które dodadzą blasku w te pochmurne dni.

    OdpowiedzUsuń