sobota, 9 maja 2015

Pewna młoda 10 -letnia dama zachwyciła się moimi lampionikami, które kiedyś sobie zrobiłam - zobacz TU. Nie pozostało mi nic innego jak zrobić również dla niej. Dorobiłam jeszcze do kompletu podkładki. Kolory typowe dla młodej panienki:







Dziś przy Hali Stulecia działy się różne ciekawe rzeczy: stragany, występy i piwko z kija. Na jednym ze straganów spotkałam bratnią szydełkową duszę. Mój wzrok przyciągnęła żółta kiecka i inne cudeńka. 

Stoisko "Galeria nie tylko szydełkowa"




Pozdrawiam

Jola



5 komentarzy:

  1. Śliczne lampioniki :-) Fantastyczne kolory.
    Żółta sukienka genialna - wspaniale jest móc spotkać w nieoczekiwanym miejscu bratnią duszę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no i mała dama ma śliczne lampiony.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwie się że się spodobały ,bo są super .
    A te w tych neonowych kolorkach rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie lampioniki :) Zestawienie kolorystyczne idealne na wiosnę i lato.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super lampioniki ! Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń