niedziela, 19 sierpnia 2018

Zacznę od pająka :)

U mojej siostry w oknie mieszka mega uparty pająk. Gdy siostra z uporem maniaka dzień po dniu ściąga świeżo utkaną pajęczynę, ten zabiera się do dzieła i dzierga nową. Świetnie go rozumiem, to jest silniejsze niż wszystko, to jest dziewiarstwo :)

Wydziergałam dwa sweterki. Oba w podobnej tonacji kolorystycznej. No coś mnie wzięło na biele, seledyny i błękity. Ale przecież człowiek ewoluuje, więc jest szansa, że kolejne udziergi będą w innej barwie. 

Pierwszą bluzeczkę wykonałam na drutach 6 mm z połączenia dwóch nitek: bawełnianej Bella Alize oraz melanżowej Alize Miss Batik.  Ostatnio mam fazę na bawełnę. Lubię ją łączyć z włóczkami lejącymi (bawełna merceryzowana, wiskoza). Gotowe łaszki są bardzo wygodne w noszeniu i w praniu. Wkładam sweterek do poszewki (np typu Jaś) i wrzucam do pralki na 40 stopni. Po lekkim odwirowaniu rozkładam na suszarce i gotowe. 

Pierwsza bluzeczka jest prosta i bez udziwnień, tak jak lubię. Jedyną odskocznią od tej nudy są troczki przy rękawach. Niczemu nie służą, ot taka fanaberia :)








Kolejną bluzeczkę wykonałam na szydełku nr 4,5 mm z bawełnianej włóczki YarnArt Ideal oraz Alize Bella Batik. Szydełkowałam pojedynczą nitką. 
Bluzeczka ma delikatnie kolorowy wzór w kształcie koła (przód + tył). W tym miejscu jest trochę dziurawa, więc chyba będę musiała posiłkować się topem, by nie świecić biustem. 







Życzę udanego tygodnia.

Mamy piękne lato, cieszmy się nim :)

Pozdrawaiam

Jola

5 komentarzy:

  1. Oba udziergi mega fajne. Każdy trochę inny, robiony inną techniką, ale oba bardzo ciekawe. Na pewno kiedyś zrobię sobie podobne. pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bluzeczki a,że jedna z nich dziurawa nie przejmuj się ja też byłam taka zawstydzona kupiłam nawet "top halka"ale jak tak mocno słoneczko przygrzało to go wyrzuciłam z pod spodu :). A( zrobiłam z wiskozy z wzoru fileta serwetkowego)
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja taki dzikus jestem. Nie lubię jak mi coś prześwituje. Może kiedyś wyluzuję. Pozdrawiam :)

      Usuń