poniedziałek, 28 września 2015

Kobieta z mięskiem :)

Wakacje, wakacje i po wakacjach.
Moje upragnione i wyczekane minęły trzy dni temu. Pierwszy raz od wielu lat mogłam pozwolić sobie na wypoczynek za granicą. Jeszcze nie odnalazłam się w domowej rzeczywistości i wciąż jestem jedną nogą w Orebić. 



Przed urlopem w trybie ekspresowym wydziergałam sobie szydełkową plażową kieckę. Byłam przekonana, że nie założę jej ani razu. Jestem kobietą "z mięskiem" i myślałam, że nie odważę się na paradowanie w siatkowej tunice. Baaardzo się myliłam. Kiecka miała wzięcie niemal codzienne. Chadzałam w niej na plażę.



Włóczka: bawełniana Bella Alize  i lniana Bodrum.
Szydełko 3,5.



Kolejnym ciuchem była tunika wykonana na drutach. Chciałam by była w luźnym stylu. Typowo wakacyjnie i tak też było:




Włóczka cotton Gold Alize, druty nr 6.

Kieszonki bardziej pełnią funkcję ozdobną niż pojemnościową.



Od jutra wpadam w trybiki pracy. 

Pozdrawiam cieplutko. 

Jola



13 komentarzy:

  1. Świetne, letnie ciuszki.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze wakacyjne ciuszki pokazałaś. Super wyglądałaś w swoich udziergach. Wcale się nie dziwię, że nie możesz się odnaleźć w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz w tych ciuszkazh:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, a sukienka i tunika rewelacyjne. Wyglądasz w nich wyjątkowo apetycznie :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O Kochana wyglądasz bosko.Miłego powrotu do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Sukienka rewelacyjna, u mnie w sferze niezrealizowanych planów, ale zdopingowałaś mnie - na kolejne wakacje na pewno taką sobie wydziergam! Tunika też świetna, fajny krój i śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie miłe słowa. Cieszę się, że nadal mnie odwiedzacie. Pozdrawiam serdecznie. Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu widać że wypoczęłaś:) Obie tuniki są świetne ale na drutową nie mogę się napatrzeć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczęłam i czekam już na kolejne wakacje. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Po raz pierwszy trafiłam na Twojego bloga, no i wow, wow, wow, jestem pod dużym wrażeniem, tworzysz prawdziwe dzieła sztuki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam nowego podglądacza. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Cudne zdjęcia :-) Pięknie wyglądałaś na swoich wakacjach. Siatkowa tunika doskonała! Pasuje do Ciebie doskonałe.
    W tunice się zakochałam.... Cudo!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń